Broj: 01-31-1379/25
Velika Kladuša, 15.10.2025. godine
Na osnovu člana 8. stav (3) Odluke o vrstama i visini novčanih i drugih vrsta pomoći građanima iz Budžeta Općine Velika Kladuša, te odredaba člana 4. stavovi (1-10) Pravilnika o ostvarivanju prava na novčane i druge vrste pomoći građanima iz Budžeta Općine Velika Kladuša, JU Centar za socijalni rad Velika Kladuša objavljuje:
J A V N I P O Z I V
za dodjelu jednokratne novčane pomoći za plaćanje troškova liječenja
I – PREDMET JAVNOG POZIVA
Predmet Javnog poziva je prikupljanje prijava i dodjela jednokratne novčane pomoći za plaćanje troškova liječenja građana Općine Velika Kladuša, u skladu sa odreedbama Odluke o vrstama i visini novčanih i drugih vrsta pomoći građanima iz Budžeta Općine Velika Kladuše.
Pomoć će biti dodijeljena u skladu sa raspoloživim sredstvima odobrenim u Budžetu Općine Velika Kladuša za 2025. godinu.
II – PRAVO NA DODJELU POMOĆI
Pravo na dodjelu pomoći za plaćanje troškova liječenja može ostvariti lice koje ima prijavljeno mjesto prebivališta na području općine Velika Kladuša i koje posjeduje valjanu medicinsku dokumentaciju, ne stariju od šest mjeseci računajući od dana podnošenja zahtjeva.
Pravo na pomoć za plaćanje troškova liječenja može se ostvariti samo jednom u toku kalendarske godine i isto se može ostvariti za liječenje u Bosni i Hercegovini i u inostranstvu, uz uslov da je osoba upućena na liječenje u inostranstvo od strane nadležne zdravstvene ustanove u Bosni i Hercegovini.
Izuzetno, u teškim slučajevima, imajući u vidu težinu bolesti i troškove liječenja, JU Centar za socijalni rad Velika Kladuša može odobriti pomoć za plaćanje troškova liječenja i dva puta u toku jedne kalendarske godine.
Pomoć za plaćanje troškova liječenja može se isplatiti u sljedećim iznosima:
- do 300,00 KM za kupovinu lijekova koji se ne nalaze na esencijalnoj listi lijekova koji se izdaju na teret zdravstvenog fonda a odnose se na osnovno oboljenje osobe prema preporuci nadležnog ljekara;
- do 300,00 KM za sufinansiranje troškova nabavke bezglutenske hrane, i druge posebne hrane i pripravaka a prema preporuci nadležnog ljekara;
- do 300,00 KM za sufinansiranje troškova izrade nalaza u okviru priprema za operativne zahvate u javnim zdravstvenim ustanovama u Bosni i Hercegovini i kontrolne markere u slučaju onkoloških pacijenata ukoliko se isto ne može uraditi na teret zdravstvenih fondova;
- do 300,00 KM za sufinansiranje troškova izrade nalaza u okviru priprema za operativne zahvate u privatnim zdravstvenim ustanovama u Bosni i Hercegovini, ukoliko se zahvat ne može obaviti u javnoj zdravstvenoj ustanovi;
- do 500,00 KM po jednom oku za operativne i druge hitne zahvate kod bolesti oka koje svojom prirodom ili svojim posljedicama dovode do gubitka vida na jednom ili oba oka;
- do 2.000,00 KM za sufinansiranje troškova liječenja djece oboljele od karcinoma, leukemije, hepatitisa B i C, epilepsije i drugih kroničnih oboljenja, te djecu oboljelu od diabetes melitussa (tip 1);
- do 2.000,00 KM za kupovinu lijekova za oboljele od malignih oboljenja, na osnovu preporuke ustanove u kojoj se obavlja liječenje, odnosno liječničkog konzilija, a koje nije moguće nabaviti putem zdravstvenog fonda;
- do 1.000,00 KM za sufinansiranje troškova hitnih operativnih zahvata u jednoj od javnih zdravstvenih ustanova u Bosni i Hercegovini, a u neophodnim slučajevima i u privatnim zdravstvenim ustanovama u Bosni i Hercegovini.
III – POTREBNA DOKUMENTACIJA
Prilikom prijave na ovaj Javni poziv potrebno je da svi podnosioci prijave prilože sljedeću dokumentaciju:
- čitko popunjen i potpisan propisani obrazac, koji je sastavni dio ovog Javnog poziva;
- prijava prebivališta i lična karta podnosioca zahtjeva na uvid;
- uvjerenje o kretnju za osobu za koju se zahtjev podnosi;
- dokaz o zajedničkom domaćinstvu podnosioca zahtjeva (kućna lista);
- dokaz o primanjima podnosioca zahtjeva (da je na evidenciji Biroa rada, uvjerenje nadležne porezne uprave da nema primanja, ček od penzije);
- uvjerenje Centra za socijalni rad o primanjima za podnosioca zahtjeva (izdaje Centar za socijalni rad po službenoj dužnosti);
- potvrda o visini primanja za zaposlene članove porodičnog domaćinstva;
- dokaz o statusu nezaposlene osobe za članove porodičnog domaćinstva koji nisu u radnom odnosu;
- medicinsku i drugu dokumentaciju o liječenju (nalaz, mišljenje i preporuke ljekara specijaliste);
- dokazi o troškovima liječenja (original ili ovjerena kopija računa za plaćene troškove liječenja ili nabavku lijekova);
- potvrda iz banke o tekućem računu podnosioca zahtjeva;
- ostala relevantna dokumentacija sa kojom raspolaže podnosilac zahtjeva.
Uz dokumentaciju navedenu u prethodnom stavu, podnosilac zahtjeva prilaže i dokumentaciju relevantnu za pojedinu vrstu jednokratne novčane pomoći za liječenje za koju podnosi zahtjev, kako slijedi:
- preporuka nadležnog ljekara o potrebi kupovine lijeka koji se ne nalazi na esencijalnoj listi lijekova koji se izdaju na teret zdravstvenog fonda a odnose se na osnovno oboljenje podnosioca zahjeva, o potrebi nabavke bezglutenske ishrane i druge posebne hrane i pripravaka;
- potvrda nadležnog ljekara o potrebi izrade nalaza u okviru pripreme za opreativne zahvate u javnim zdravstvenim ustanovama a koje nije moguće izraditi na teret zdravstvenih fondova ili o potrebi izrade kontrolnih markera u slučaju onkoloških pacijenata;
- ukoliko se zahtjev iz prethodne tačke podnosi za potrebe operativnog zahvata u privatnoj zdravstvenoj ustanovi, u potvrdi nadležnog ljekara potrebno je naglasiti da se operativni zahvat ne može obaviti u javnoj zdravstvenoj ustanovi;
- ukoliko se zahtjev odnosi na operative i druge zahvate kod bolesti oka, podnosilac zahtjeva dostavlja preporuku ljekara specijaliste za obavljanje predmetnog zahvata uz naznaku da li bolest oka koja je predmet zahtjeva svojom prirodom ili svojim posljedicama dovodi do gubitka vida na jednom ili oba oka;
- kod zahtjeva za sufinansiranje troškova liječenja djece oboljele od karcinoma, leukemije, hepatitisa B i C, epilepsije i drugih hroničnih oboljenja, te djecu oboljelu od diabetes melitussa, zahtjev treba da sadrži specifikaciju na šta se odnosi, odnosno na koje troškove se isti odnosi.
- kod zahtjeva za sufinansiranje kupovine lijekova za oboljele od malignih oboljenja, podnosilac zahtjeva prilaže i preporuku ustanove u kojoj se obavlja liječenje, odnosno liječničkog konzilija, te obavezno naznaku da li se preporučeni lijekovi mogu nabaviti na teret zdravstvenih fondova;
- kod zahtjeva za sufinansiranje troškova hitnih operativnih zahvata u javnim ustanovama i po potrebi privatnim ustanovama, prilaže se obavezno preporuka nadležnog ljekara sa obrazloženjem hitnosti istog;
- u slučaju kada se zahtjev odnosi na liječenje u inostranstvu zbog nemogućnosti liječenja u Bosni i Hercegovini, podnosilac zahtjeva uz isti prilaže preporuku za liječenje u inostranstvu izdatu od strane nadležne zdravstvene ustanove u Bosni i Hercegovini.
IV – POSTUPAK PROVJERE I DODJELE POMOĆI
Komisija za dodjelu pomoći za plaćanje troškova liječenja imenovana od strane direktora JU Centar za socijalni rad Velika Kladuša će jednom mjesečno u toku kalendarske godine razmatrati prispjele prijave po ovom Javnom pozivu.
Prijave uz koje ne bude dostavljena tražena dokumentacija iz koje je vidljivo da su ispunjeni uslovi iz ovog Javnog poziva, biće odbačene, te će JU Centar za socijalni rad Velika Kladuša o tome pismenim putem o tome obavijestiti podnosioca prijave.
Komisija će izvršit uvid u dostavljenu dokumentaciju, provjeriti činjenice navedene u prijavi i dostavljenoj dokumentaciji po ovom Javnom pozivu, te u slučaju osnovanosti prijave podnositelja, dostaviti direktoru JU Centar za socijalni rad prijedlog za isplatu isplatu pomoći za plaćanje troškova liječenja, te će se isplate pomoći vršiti u skladu sa odobrenim sredstvima iz Budžeta općine Velika Kladuša za ove namjene.
V – POSTUPAK PODNOŠENJA PRIJAVA
Zahtjev za isplatu pomoći za plaćanje troškova liječenja podnosi se neposredno putem prijemne kancelarije Centra za socijalni rad na adresi Cazinska br. 3, Velika Kladuša na propisanom obrascu koji je dostupan u prijemnoj kancelariji, a koji se nalazi i u prilogu ovog Javnog poziva.
Zahtjev za isplatu privremene novčane pomoći stranke podnose lično, a isti u njihovo ime može podnijeti zakonski zastupnik-staratelj ukoliko je osoba maloljetna ili poslovno nesposobna, odnosno druga poslovno sposobna osoba – član domaćinstva osobe za čije liječenje se traži pomoć.
Zahtjeve je moguće predati svakim radnim danom u periodu od 07:30 – 13:00 sati.
U skladu sa odredbom člana 8. Odluke o vrstama i visini novčanih i drugih vrsta pomoći građanima iz Budžeta Općine Velika Kladuša ovaj javni poziv je trajnog karaktera.
Za zahtjeve koji su podneseni i odobreni do 31.12.2025. godine isplate korisnicima će se izvršiti u skladu sa raspoloživim budžetskim sredstvima predviđenim za ovu vrstu pomoći u Budžetu Općine Velika Kladuša za 2025. godinu.
Sve dodatne informacije vezane za Javni poziv mogu se dobiti svakim radnim danom, pozivom na broj telefona 037 316 527 ili direktno u prostorijama JU Centar za socijalni rad Velika Kladuša, kancelarija broj 6.
DIREKTOR
Nermin Purić, mr. ecc
DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE:
– Integralni tekst Javnog poziva možete preuzeti klikom OVDJE,
– Zahtjev za jednokratnu pomoć možete preuzeti klikom OVDJE.